Monday, January 19, 2009

Rush hour traffic...


Just when I thought the coast was clear, I got stuck in the rush hour traffic enroute home. 
Two factors made it my longest drive ever. First, it was the detour. Instead of using the normal route, I made a loop behind my office to join back into the highway.
That ought to be fine if I did not make a second detour which was my ultimate mistake. It took me nearly 40-minutes to drive up 2.5km of traffic.
And when I saw a break, I made an illegal turn to get back into the highway. The rest was history.
In total, I spent about one and a-half hours trying to get home. Lucky for me, there was a warm meal waiting at home. Thanks to my lovely wife...

ちょうど私は、海岸をクリアしたとき、私はラッシュアワーの交通渋滞に巻き込ま路ホーム思った。 
2つの要因は私の長いドライブになった。第一に、迂回された。代わりに、通常のルートを使って、私は私のオフィスの背後にある高速道路に参加するためのループバックした。 
そのはず罰金間違っていた場合、私は私の究極の2番目の回り道をすることができませんでした。これまで2.5キロ分のトラフィックの約40メインドライブにした。 
私は休憩を見たとき、私は高速道路に戻るには不正なターンした。残りの歴史だった。 
合計では、約1時間半家に帰ってくるとしようとして過ごした。幸運な私にとっては、温かい食事を自宅で待っていた。私の美しい妻のおかげで...

No comments: